V petek, 8. 10. 2021, se šolski dan za nekaj šestošolcev ni končal kot običajno. Najbolj vedoželjni smo namreč popoldan preživeli v šoli, kjer smo se udeležili delavnice “Kako se (na)učiti?”.
Učilnico smo pripravili za delavnico, stole postavili v krog, mize smo umaknili. Skozi zabavno igrico smo se spoznali. Nato smo se pogovarjali, kaj je sploh učenje. Četudi je velika večina učenje povezala s šolo in zvezki, smo ugotovili, da se učimo vse življenje, včasih se tega sploh ne zavedamo, včasih pa je učenje zabavno. Potem smo se pogovarjali o tem, kje in kako se učimo ter kako si organiziramo učenje. Med seboj smo delili izkušnje.
Ker se za šestošolce že približuje prva pisna naloga, smo na konkretnem primeru izdelali načrt učenja. Ugotovili smo, da je to veliko lažje reči kot zapisati. Skupaj nam je uspelo sestaviti konkreten načrt učenja po korakih. Ko nam je padla koncentracija, naši trebuhi pa so že pošteno krulili, smo imeli malico in odmor.
V nadaljevanju smo spoznali učne strategije. Razdelili smo se v štiri skupine. Tema je bila vesolje, o kateri se učenci ravno učimo pri geografiji. Skupine so snov prikazale z miselnimi vzorci oziroma podčrtovanjem in asociacijami. Ugotovi smo, da v teoriji zelo dobro poznamo obe učni strategiji, ko pa je nastopilo delo v skupinah, smo imeli precej težav. Težko smo izluščili pomembne podatke iz besedila ali prepoznali, kaj je tako pomembno, da bi zapisali na miselni vzorec. Po začetni pomoči učiteljic je šlo lažje. Sledilo je poročanje, kjer smo predstavili, kako smo se spopadali z delom.
Ko je zunaj že padel mrak, smo polni novih spoznanj odšli domov.
Nedavni komentarji