V sredo, 15. 12. 2021, smo za učence 6. r. organizirali psihosocialne delavnice. Teme te delavnice so bile medsebojno povezovanje, sodelovanje, sprejemanje različnosti in prijateljstvo. Po treh prestavljenih terminih zaradi karantene posameznega oddelka nam je v četrto le uspela izvedba.

Najprej smo preko različnih igric razmišljali o naših lastnostih in vrednotah; nato pa smo se pogovarjali, kaj in kdo vpliva na naše življenje in prišli do skupnega spoznanja, da imajo velik vpliv na nas prijatelji. Vsak je razmislil, katere pozitivne vrednote sam prispeva k razredni skupnosti, nato pa so si učenci pisali pozitivne vrednote na list, prilepljen na hrbtu. Pogovarjali smo se o prijateljstvu, vrednotah prijateljstva, razreševanju sporov in konfliktov, sprejemanju drugačnosti … Ogledali smo si film z naslovom Čudo. Učenci so bili nad filmom navdušeni in se skupaj z glavnim likom jokali, smejali in trepetali.

Učenci so bili sicer ločeni po oddelkih, zadnji (sklepni) del delavnice pa smo skupaj izvedli v avli šole.

 

V novembru in decembru smo na Osnovni šoli Mokronog izpeljali psihosocialne delavnice za učence od 6. do 9. r. Glavni namen delavnic je bil, da bi učenci imeli možnost spregovoriti o težavah, s katerimi se srečujejo, strahovih, ki jih begajo, se ponovno povezati in splesti prijateljske vezi. Projekt je finančno podprla Občina Mokronog – Trebelno.

V okviru popoldanskih prostovoljnih delavnic smo našim učencem približale teme, za katere navadno med poukom in pri razrednikovih urah zmanjka časa, so pa te teme še kako pomemben del odraščanja naših učencev. Izvajalke smo zelo vesele, da se je delavnic udeležilo veliko učencev, ki so aktivno sodelovali in spoštljivo izmenjevali svoja mnenja. Učenci so povedali, da so jim takšne delavnice všeč in bi si jih želeli še več.

(Skupno 137 obiskov, današnjih obiskov 1)