Skoči na glavno vsebino

PRVI POHOD V NEZNANO

V sredo, 9. 10, so pohodniki 1. in 2. razreda odšli na prvi kondicijski pohod. V sončnem, rahlo vetrovnem popoldnevu jih je pot vodila preko gričkov in dolin, vse do Svetega Vrha. Med krajšimi postanki so spoznavali jesenski gozd z vsemi plodovi, ki jih nudi narava....

TEDEN OTROKA NA PŠ TREBELNO – 5. dan

Danes je bilo na Podružnični šoli Trebelno zelo pestro. Zjutraj smo si z učenci ogledali risani film V višave. Po malici so se lahko igrali z igračami, ki so jih prinesli, in jedli kuhan kostanj, ki je bil zelo dober. Vedno je najbolj zanimivo in poučno, kadar...

TEDEN OTROKA NA OŠ MOKRONOG

Z današnjim dnem – petek, 11. oktober, se zaključuje TEDEN OTROKA 2024 na temo OTROK, NEPOPISAN LIST. Ponedeljek so učenci začeli s kamišibaj predstavo, ki sta jo pripravili vzgojiteljici Polonca in Manja. Torek so popestrili gasilci PGD Mokronog, ki so učencem...

TEDEN OTROKA NA PŠ TREBELNO – 3. dan

Danes smo imeli na Podružnični šoli Trebelno prav poseben dan. Ker je v naravi dovolj kostanja, vreme pa je še vedno prijetno toplo, smo se odločili, da naredimo kostanjev piknik. Učenci so prinesli veliko kostanja, učiteljice pa smo ga spekle na toplem sončku. Lahko...

TEDEN OTROKA NA PŠ TREBELNO – 2. dan

Danes smo se z učenci Podružnične šole Trebelno odpravili na jesenski pohod. Starejši učenci so se odpravili do Podpečine, mlajši pa so se odpravili na malo krajši pohod proti Zabukovju. Na cilju smo se posladkali s prigrizki iz nahrbtnikov, si odpočili, poklepetali...

TEDEN OTROKA NA PŠ TREBELNO – 1. dan

Teden otroka® je program Zveze prijateljev mladine Slovenije že od leta 1954. Vsako leto se začne na prvi ponedeljek v oktobru in traja do nedelje istega tedna. Danes smo na Podružnični šoli Trebelno teden začeli malo drugače. Najprej smo se vsi zbrali v telovadnici,...

Tehniški dan v 9. razredu Evropa se predstavi

V torek, 30. 9., smo imeli učenci devetega razreda dan dejavnosti, kjer smo spoznavali evropske države in njihove jezike. Najprej smo se razdelili v skupine in se odpravili v različne učilnice in začeli pridno delati. Nekateri so pekli in kuhali, drugi so svoje...

POUK V GOZDU NA PŠ TREBELNO

Pri spoznavanju okolja smo se tretješolci pogovarjali o sodelovanju, strpnosti in solidarnosti. Teorijo smo kar takoj preizkusili v praksi, zato smo se odpravili v gozd, kjer smo preverili, kako si pri nalogah pomagamo in medsebojno sodelujemo.  Tudi pouk...

Jedilnik

Projekti

Dvig digitalnih kompetenc

Pogum

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.Skupna višina sredstev, namenjenih za izvedbo projekta, znaša 3.299.864,57 EUR

Kulturna šola

(Skupno 319.193 obiskov, današnjih obiskov 1)